اصول اولیه طراحی سایت - مزایای طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article

فروشگاه محصولات فیزیکی (کالا) یا فروشگاه محصولات دیجیتالی (فایل، مجازی، همکاری در فروش)

درسته که طراحی سایت یک کار کاملا حرفه ای و تخصصی هست ولی یادگیری آن برای شما کار سختی نیست.

سایت دیجی کالا با سایت آی تی قیمت به عنوان دو همکار در زمینه محصولات آی تی در بازار کامپیوتر فعالیت دارند و با این تفاوت که آی تی قیمت به عنوان مرجع قیمت فروشندگان و وارد کنندگان در حوزه آی تی و تلفن همراه است و دارای بانک اطلاعاتی به صورت کاملا طبقه بندی شده از تمامی وارد کنندگان و فروشندگان معتبر میباشد و اصلی ترین پل ارتباطی بین شرکت ها،تولیدکنندگان و واردکنندگان این صنعت با سایر همکاران ، مصرف کنندگان و سازمان های دولتی خواهد بود.

در ابتدا باید بدانید که هزینه طراحی سایت در شرکت ها و مجموعه های مختلف متفاوت است. هر شرکت براساس عوامل مختلفی هزینه و قیمت طراحی وب سایت خود را اعلام می کند. هرچند دریافت مبالغ بالا لزوما به معنی حرفه ای بودن و کیفیت بالا نیست ، اما باید توجه داشته باشید که قطعا یک سایت حرفه ای ، ارزان نخواهد بود.

در مرحله بعد از تایید طراح گرافیکی، این طرح برای تیم توسعه دهنده و طراحی سایت ارسال می‌شود تا پیاده سازی نهایی روی صفحه اول سایت صورت گیرد.

فریلنسری هرروز درحال گسترش است. چرا که نه واسط بین فریلنسرها و مشتری‌ها روی وردپرس باشید و درآمد کسب کنید.

آیا بعد از یک سال نیز شرکت وب رمز تعهدی برای پشتیبانی سایت دارد؟

در این پلن از طراحی سایت برای صفحه اول وایر فریم (ساختار سایت) طراحی خواهد شد که به طور کامل ساختار و اسکلت بندی وبسایت شما مشخص خواهد شد.

تکنولوژی ابری سرعت و امنیت فروشگاه شما به لطف تکنولوژی ابری فراهم شده است. این یعنی تحت هر فشاری، سایت شما پایدار خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در حال حاضر به عنوان بزرگترین سایت اینترنتی خرید آنلاین محصولات آی تی در ایران  مخاطبان بسیاری دارد و همواره سعی بر این داشته در عرضه کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب سرآمد تمامی فروشگاه های اینترنتی باشد،دیجیکالا در سایت خود با ارائه پیشنهادات ویژه و تخفیف های شگفت انگیز روزانه تعداد زیادی محصول را به فروش می رساند و کاربران با مشاهده قیمت های تخفیف خورده و بسیار مناسب، انگیزه بیشتری برای خرید کالاهای جدید پیدا میکنند.دی جی کالا در سایت خود علاوه بر نقد و بررسی تخصصی محصولات آی تی و دیجیتال در بخش جداگانه ای نظرات کاربران و درخواست های آن ها را هم مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد تا در ارائه کالاهای پیشنهادی بر روی سایت با تخفیف ویژه بتواند رضایت خریداران را جلب نماید و با جمع آوری نظرات لیست قیمت محصولات تخفیف خورده را کاملا هدفمند نماید و بهترین انتخاب را پیش روی مشتری قرار دهد.

.. استفاده کنید. این یعنی سایت شما می‌توانید ترکیبی از یک سایت شرکتی و فروشگاهی باشد.

همچنین امکان توسعه و رشد وب سایت‌های مشتریان بصورت منبع ۱۰۰ درصدی وجود دارد.

این روزها فریلنسرها که به صورت فردی طراحی سایت انجام می‌دهند و شرکت‌های طراحی سایت که به صورت تیمی پروژه را پیش می‌برند پیشنهادات متفاوتی برای قیمت طراحی سایت ارائه می‌دهند که مشتریان را با یک سوال مهم روبه‌رو می‌کنند؛ چرا برای صنف طراحان هزینه طراحی سایت تعریف مشخص و یکسانی وجود ندارد؟ پاسخ کوتاه اینکه: کار طراحی وب سایت بسیار کیفی است.

جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید.
تمامی امکانات مد نظر خود را در این وب سایت ها می توانید پیاده سازی کنید و هیچ محدودیتی ندارد

اخبار و رسانه تقریباً نوعی تفریح برای بیشتر افراد سرتاسر دنیا شناخته می‌شود. اگر از وردپرس برای سایت خبری خود استفاده کنید به دلیل سئو عالی أن می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن وارد موتورهای جستجو شوید و ترافیک زیادی دریافت کنید.

اطلاعات خود را بنویسید و بر روی «ایجاد وب‌سایت» کلیک کنید. نام و نام خانوادگی را بنویسید. رمز عبور را بنویسید. ایجاد وب‌سایت بازگشت وب‌سایت شما آماده است مشخصات نهایی را انتخاب کنید و وارد بخش مدیریت شوید. عنوان سایت را بنویسید. هدف وب‌سایت شما چیست؟ فروش کالا فروش فایل‌های دانلودی و آموزشی فروش خدمات معرفی شرکت و خدمات آن شخصی و وبلاگ نویسی سایر موارد نوع وب‌سایت را انتخاب کنید. ورود به مدیریت وب‌سایت شما با موفقیت ایجاد شد. در حال انتقال به پنل مدیریت...

آیا من می‌تونم بصورت مرحله‌ای مبلغ پکیج قیمت طراحی سایت را پرداخت کنم ؟ بله. در صورت تمایل شما مشتری عزیز می‌توانید ۵۰ درصد مبلغ را در ابتدا پرداخت کنید و الباقی مبلغ را پس از رویت و تحویل وب سایت تسویه حساب نمائید.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

یادگیری و طراحی یک سایت بی عیب و نقص شاید در نگاه اول کار بسیار دشواری باشد، اما نگران نباشید؛ با دریافت بهترین آموزش توضیحات بیشتر های مدیریت و طراحی سایت در سایت فرادرس حتما می توانید سایت حرفه ای خود را طراحی کنید.

سایت های خدماتی برای معرفی شما و یا مجموعتون و خدمات شما است. که این نوع از سایت باید بسیار جذاب طراحی شوند تا مشتری به سایت شما و خدمات شما اعتماد کند.

موفقیت از آن کسانی است که ریسک می کنند رویا پرداز هستند ذهن ثروتمند دارند سرمایه گذاری می کنند دریافت مشاوره نمونه پروژه‌های طراحی سایت کلیه تعرفه‌ها و قیمت طراحی سایت درج شده در جداول زیر با احتساب هزینه دامنه و هاست محاسبه شده و کلیه امکانات درج شده در هر پکیج بصورت کامل بر روی سایت مورد نظر پیاده سازی می‌گردد تعرفه طراحی سایت اختصاصی

در این مرحله می توانید شروع به طراحی انواع صفحات فوق‌العاده با کمک وردپرس کنید خلاقیت خود را در اسلایدر ها به نمایش خواهید گذاشت و به کمک گرافیک ماهرانه پیش خواهید رفت.

از جمله می توانید برای خودتان سایت بسازید و محصول یا خدمتی را بفروشید. همچنین می توانید برای دیگران وبسایت طراحی کنید و از آنها بابت طراحی سایت و پشتیبانی پول دریافت کنید ، وقتی طراحی سایت یاد بگیرید استخدام شما در شرکت های مختلفی راحت تر شکل می گیرد و حتی می توانید در آموزشگاه های مختلف این علم را به اشتراک بگذارید و درآمد کسب کنید.

فرق سایت خدماتی و شرکتی ، وجود نداشتن محصولات در این نوع از سایت ها است. در پیاده سازی سایت شرکتی ، امکان دارد بعضی از شرکت ها فعالیت بصورت خدماتی فعالیت داشته باشد و بعضی محصولات برای منبع مقاله فروش داشته باشند ، ولی در سایت های خدماتی قسمت فروشگاهی وجود ندارد.

اگر بخواهیم به سوال طراحی وب چیست پاسخ بدهیم، اول باید بدانیم که وب چیست و به چه چیزی وب میگویند.

برای دقیق تر حساب کردن لیست قیمت طراحی سایت در ادامه این مقاله آماده ایم طراحی انواع وب سایت ، لیست قیمت طراحی آنها و ویژگی های هر کدام را بررسی کرده ایم.

آیا برای پشتیبانی باید هزینه‌ای پرداخت شود؟ خیر، در فروشگاه ساز پرتال پشتیبانی از شما کاملاً رایگان است. این یعنی شما بدون پرداخت ادامه مطلب هیچ هزینه‌ای می‌توانید سوالات و مشکلات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. «قالب فروشگاه» به چه معنی است؟ منظور از قالب، ظاهر گرافیکی فروشگاه آنلاین شماست. قالب کارکردی مشابه ویترین فروشگاه دارد. هر چقدر قالب شما زیباتر، کاربردی‌تر و جذاب‌تر باشد، طبیعتاً کاربران بیشتر شما را دوست دارند و وقت بیشتری را در سایت شما سپری می‌کنند.

Report this wiki page